Thursday, October 10, 2013

Isu Halal Produk Farmaseutikal


Sebagai Pegawai Farmasi muslim, tak lengkap rasanya kalau tak bersedia untuk membincangkan isu berkenaan kehalalan produk Farmaseutikal seperti ubat-ubatan dan produk tambahan (supplement).

Malaysia melalui badan Farmasinya merupakan satu-satunya negara yang berusaha untuk meneliti dan menerangkan aspek kehalalan dalam produk Farmaseutikal yang digunakan oleh para pengguna.

Untuk mendapatkan informasi terkini berkenaan isu halal produk Farmaseutikal, anda dijemput untuk menonton video di bawah iaitu satu temubual yang dilakukan oleh pihak TV3 bersama Ketua Pegawai Farmasi Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM), Tuan Amrahi Buang.

1 comments:

Unknown on February 24, 2017 at 4:12 PM said...

Adakah anda memerlukan 100% Loan?
Saya boleh memenuhi keperluan kewangan anda dengan masalah kurang pulangan itulah sebabnya kita dana anda untuk hanya 2%. Apa sahaja yang anda keadaan, bekerja sendiri, pesara, mempunyai penarafan kredit yang lemah, kami boleh membantu anda pinjaman yang paling cepat dalam masa kurang daripada satu jam.
pembayaran yang fleksibel lebih 2 hingga 20 tahun.
Hubungi kami melalui: ( kathleenfosterloanfirm@gmail.com ) OR ( kathleenfosterloanfirmUS@gmail.com )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

 

Nizam Malek Blog. Copyright 2010 All Rights Reserved Revolution theme by Brian Gardner Ft Bloganol dot com | Distributed by Deluxe Templates

Create your free online surveys with SurveyMonkey , the world's leading questionnaire tool.