Sunday, December 11, 2011

Tak update blog ke? =)


Dah dekat 20 hari juga tak update blog dengan sebarang cerita terbaru.. Mesti anda ternanti-nanti info terbaru yang mungkin boleh saya kongsikan...


Hmm, memang banyak sebenarnya info dan perkara yang boleh ditulis sepanjang beberapa minggu yang lepas.. Kadang kala idea untuk menulis di blog ini datang bertalu-talu..

Tapi apa kan daya, kekangan masa menjadi penghalang untuk saya menulis.. Hari isnin sampai jumaat selalu sibuk di hospital.. Kadang-kadang balik lewat sikit, dekat pukul 7 baru sampai rumah..

Dah lah penat, stress lagi.. Jadi hanya ada masa untuk rehat dan tidur.. Caj tenaga semula untuk 'berdepan' dengan hari esok..

Hujung minggu pula biasanya sibuk dengan urusan bersama keluarga.. Biasanya hujung minggu saya akan berakhir dengan sangat pantas.. Macam malam ni, esok sambung kerja semula..

Jadi, agak kurang berkesempatan untuk bersama anda di blog ini. Tapi saya amat menghargai kehadiran/lawatan anda di blog ini setiap hari..

InsyaAllah jika semua dah agak tenang sedikit, dan masa kurang menekan, pasti saya akan menulis dengan lebih banyak lagi..

Rasa seronok juga bila ada yang tertanya-tanya, bila nak update blog kongsikan pengalaman kerja, bila nak buat video musik baru, dan macam-macam lagi daripada pembaca setia blog ini...

Terima kasih saya ucapkan.. =)

Oklah, masa sekarang pun dah pukul 11.30pm. Masa untuk tidur.. Kepala pun dah 'ringan'.. Mata pula dah 'berat'.. huhu..

Oklah, jumpa lagi dalam post seterusnya! =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

 

Nizam Malek Blog. Copyright 2010 All Rights Reserved Revolution theme by Brian Gardner Ft Bloganol dot com | Distributed by Deluxe Templates

Create your free online surveys with SurveyMonkey , the world's leading questionnaire tool.