Sunday, June 30, 2013

Majlis Resepsi Perkahwinan Kami


Alhamdulillah, 29 Jun 2013 yang lalu telah berlangsung majlis resepsi perkahwinan saya dan isteri di Dewan Serbaguna Taman Johor Jaya, Johor Bahru. Majlis telah bermula pada 11 pagi dan berakhir lebih kurang pukul 5 petang.

Pertama sekali, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada ahli keluarga dan kawan-kawan yang telah sudi menghadirkan diri ke majlis kami yang tidak seberapa ini. Tidak lupa kepada para petugas majlis yang bertungkus lumus menjadikan majlis kami satu kenangan yang indah.

Terharu rasa hati dan gembira melihat wajah-wajah mereka yang menghadiri majlis ini, ia satu tanda sokongan buat kami berdua yang baru bermula untuk melangkah ke alam perkahwinan.

Saya tahu Johor Bahru agak jauh, tapi anda tetap sanggup juga bersusah-payah datang demi meraikan kami. Semoga Tuhan merahmati kalian semua.

Namun ramai juga jemputan yang tidak dapat hadir. Mungkin terpaksa bekerja pada hari sabtu atau terikat dengan komitmen lain.

Tidak mengapalah, mungkin tiada rezeki dan jodoh kita berjumpa di majlis resepsi kami. Tapi janganlah esok lusa kata sampai hati saya tak jemput ke majlis perkahwinan kami pula. Sedih membacanya. =')

Oklah, tidak bercadang untuk menulis panjang kali ini. Gambar daripada Official Photographers dan video montaj akan diupload ke Facebook nanti. Sekarang tak boleh, sebab line internet tersangatlah menyedihkan. ='p


Sampai sini dulu. Mohon doakan jodoh kami berpanjangan dan dipermudahkan segala urusan. Mohon maaf juga sebarang kesilapan dan kekurangan yang berlaku sepanjang majlis kami tempoh hari.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

 

Nizam Malek Blog. Copyright 2010 All Rights Reserved Revolution theme by Brian Gardner Ft Bloganol dot com | Distributed by Deluxe Templates

Create your free online surveys with SurveyMonkey , the world's leading questionnaire tool.