Wednesday, December 2, 2015

Here Come, Last Month of 2015!


Last time saya update Nizam Malek Blog adalah pada 3 Oktober 2015.

Wow, dua bulan lebih juga tak menulis di sini.

Rugi sebenarnya rasa, sebab saya tak update perkara yang dah berlaku dalam hidup saya dalam bulan Oktober dan November 2015.

Banyak sebenarnya perkara dah berlaku walaupun masa pantas berlalu.

Dan ya, kehidupan kini makin sibuk.

Macam-macam projek dan urusan.

Alhamdulillah, inilah rezeki anak namanya.

Btw, sekarang dah masuk bulan terakhir dalam 2015, iaitu Disember.

Kurang sebulan sahaja lagi 2015 akan berakhir dan kita akan masuk ke tahun baru 2016.

Kena recall semula apakah pencapaian terbaik pada tahun 2015 ini.

Memang banyak benda saya nak cerita, tapi itulah, masa amatlah mencemburui.

Saya kini lebih aktif menulis di Facebook kerana ianya lebih user friendly dan pantas.

Apa-apapun, saya berharap akan terus aktif menulis di Nizam Malek Blog ini, kerana ia adalah sumber SEO terbaik untuk saya sebenarnya.

Malah ia akan jadi diari terbaik yang akan kekal sepanjang zaman atas nama Nizam Malek.

Nantilah, kalau ada masa saya akan tulis lebih banyak lagi artikel dan info bermanfaat.

Jumpa lagi dalam blog post seterusnya ya.

Bye!

-Nizam Malek

3 comments:

Gonzalez Andres on January 31, 2016 at 7:30 AM said...

Hello,
Adakah anda seorang ahli perniagaan atau perempuan? Jika dalam apa-apa keadaan kucar-kacir kewangan atau yang anda perlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Anda memerlukan kredit untuk membayar hutang? Jika anda mempunyai skor kredit yang rendah dan bank / institusi kewangan tempatan lain mengalami kesukaran untuk mendapatkan pinjaman dari? Pinjaman Peribadi, Pengembangan Perniagaan, Keusahawanan dan Latihan, penyatuan hutang, pinjaman wang keras. Dengan baik, anda memerlukan pinjaman atau pembiayaan untuk apa-apa sebab. Kami menyediakan pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, sila hubungi kami dengan sahabat tetap kredit melalui e-mel ini (gonzalezandresloan@gmail.com)

Unknown on February 1, 2016 at 8:31 AM said...

Hello, saya Encik Gerard Sanchez, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang masa hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda telah ditolak oleh bank-bank dan agensi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? Mencari-cari lagi kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda pada masa lalu. Kami meminjamkan dana kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau yang memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur di rumah pada kadar 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda bahawa kami memberikan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan akan bersedia untuk menawarkan anda pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (gerardsanchezloan@gmail.com)

Mike on September 22, 2021 at 8:19 AM said...

PELUANG PINJAMAN !!!

Anda tidak pernah terlalu muda untuk memulakan sebuah kerajaan dan tidak pernah terlalu tua untuk memulakan impian baru. Mimpi tidak menjadi kenyataan melalui sihir; ia memerlukan peluh, tekad dan kerja keras. Dapatkan pinjaman dari kami hari ini untuk membantu membawa anda ke alam kebebasan kewangan anda yang baru. Perkhidmatan kami merangkumi:

Pinjaman Peribadi
Pinjaman Perniagaan
Pinjaman Harta Tanah
Rehab
Penyatuan Hutang
Pinjaman Gadai janji
Pinjaman Pembinaan
Pinjaman Jambatan dan Banyak Lagi ...

Kami menawarkan pada kadar faedah yang berpatutan dengan jadual pembayaran yang tersusun sehingga 360 bulan, tanpa caj tersembunyi, tanpa denda pembayaran pendahuluan, tanpa cek kredit, proses cepat dan kelulusan segera. Untuk Maklumat lanjut mengenai cara membuat permohonan, Pm saya atau E-mel @: altafinance2@gmail.com atau Whatsapp: +1 213 433 3059 +62 838-9943-4932
Kejayaan bukanlah kebetulan, jika anda tidak mengambil risiko, anda akan selalu bekerja untuk seseorang yang melakukannya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Nizam Malek Blog. Copyright 2010 All Rights Reserved Revolution theme by Brian Gardner Ft Bloganol dot com | Distributed by Deluxe Templates

Create your free online surveys with SurveyMonkey , the world's leading questionnaire tool.