Monday, December 19, 2011

My Convocation Day!


Hye semua, salam~

Apa khabar? Hope sentiasa sihat sejahtera di sana.

Pada hujung minggu lepas, saya agak sibuk dengan majlis konvokesyen saya yang telah diadakan di Putrajaya International Convention Center (PICC), Putrajaya.

Amat seronok, begini rupanya rasa diraikan di majlis konvokesyen. Alhamdulillah tercapai juga impian untuk merasai nikmat bergelar graduan di atas pentas di saat paling bernilai dalam hidup seseorang pelajar universiti.

Sebenarnya ada juga plan nak update blog ni masa ada masa terluang sepanjang sebelum, semasa dan selepas program konvokesyen, tapi malangnya, kelajuan internet di Hotel Shang Ri La, Putrajaya, tempat saya sekeluarga menginap, sangat mengecewakan juga lah.. Jadi blog ini agak senyap..

Hari konvo hari tu memang sangat best. Semuanya berjalan dengan lancar dan menarik. Cuma yang kurang bestnya, gambar yang diambil kurang memuaskan hati lah pulak.. Tapi tak pelah, nak buat cam ne kan.. Huhu..

Orite, kalau nak tengok gambar-gambar konvo yang ada, bolehlah melawat ke facebook profile saya ya.. Kejap lagi saya akan upload yang mana ada..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

 

Nizam Malek Blog. Copyright 2010 All Rights Reserved Revolution theme by Brian Gardner Ft Bloganol dot com | Distributed by Deluxe Templates

Create your free online surveys with SurveyMonkey , the world's leading questionnaire tool.