Monday, January 11, 2010

To my 3rd batch bpharm colleagues~


Assalamualaikum dan hye semua.

Alhamdulillah genap 2 semester aku berjaya selesaikan amanah tugas sebagai batch representative. Setelah berbagai-bagai dugaan dan cabaran yang ditempuh, kini tibalah masanya untuk aku lepaskan jawatan itu. Berikanlah tugas dan tanggungjawab itu kepada yang lain moga mereka dapat merasai peluang menjadi wakil pelajar.

Tetap segar di ingatan, saat dipilih menjadi batch representative pada awal semester ke empat. Secara rasmi diberikan tugas daripada Pn Linda dan antara ungkapanku ialah, "kita akan gunakan internet atau email dengan lebih kerap untuk berkomunikasi". Dan aku rasa aku telah lakukan apa yang aku katakan seperti pada mulanya. =)

Amat banyak pengalaman yang aku dapat kutip daripada tugasan ini. Aku dapat rasakan perubahan kematangan dalam erti kepemimpinan dan berjaya memperbaiki kesilapan-kesilapan lalu.

Thanks to all my collegues yang telah memberikan sokongan. Korang semua telah banyak membantu aku. Pencapaian hari ini pencapaian kita semua. =)

Teruskan disiplin dan semangat berkumpulan yang telah kita bina selama ini terhadap batch representative yang baru.

Ikhlas,
Nizam Malek

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

 

Nizam Malek Blog. Copyright 2010 All Rights Reserved Revolution theme by Brian Gardner Ft Bloganol dot com | Distributed by Deluxe Templates

Create your free online surveys with SurveyMonkey , the world's leading questionnaire tool.