Friday, January 15, 2010

Peluang memulakan pengalaman perniagaan!


Khas kepada yang suka perniagaan!!

  • Anda mahu mencuba bidang perniagaan?
  • Amat berminat tapi tak tahu produk apa nak dijual?
  • Mahukah anda menjual sesuatu yang amat mudah untuk dijual?
  • Dan sudah pasti, keuntungan komisyen jualan adalah milik anda. Ya, milik anda!

Berita baik, kami ingin memperkenalkan kepada anda, satu peluang keemasaan bagi yang mahu menjana pendapatan tanpa bersusah payah membina platform perniagaan yang berisiko kerugiaan. Kami tahu anda berminat, jadi sila teruskan membaca hingga ke akhir post ini.

Tahukah anda bahawa niche market amat penting dalam rancangan perniagaan? Niche market merupakan satu term yang digunakan untuk menggambarkan prospek demand yang tinggi daripada pengguna/pembeli kepada produk yang kita jual.

Bayangkan jika niche market anda besar dan berterusan, anda tidak perlu bersusah payah mencari orang untuk membeli produk yang anda jual, sebaliknya, orang ramai yang akan berkejar mencari anda. Dengan itu, secara mudah anda dapat menjana pendapatan sedikit demi sedikit secara berterusan.

Dunia hari ini ibarat kosong tanpa komunikasi. Hampir setiap remaja dan dewasa memiliki sebuah handset. Kadang-kadang ada yang menggunakan 2 buah handset serentak, satu untuk nombor personal, dan satu lagi nombor untuk business dan urusan luar.

Lihat saja begitu pesat penggunaan handset dewasa ini. Saban hari manusia berkomunikasi tanpa mengira sempadan waktu. Kerana itu juga perniagaan telefon bimbit amat pesat membangun kerana niche marketnya amat tinggi.

Jika kita melihat peluang ini dari sudut yang lain, kita akan dapati bahawa penjualan top up untuk handset adalah peluang terbaik kerana ada saja yang mahu menambah nilai baki kredit mereka; hampir setiap saat!!

Tapi di manakah kita boleh dapatkan bekalan top up untuk dijualkan? Beli dari Maxis, Celcom atau Digi? Tidak perlu lagi begitu. Kini lebih mudah kerana ada beberapa syarikat yang bersedia menyediakan program top up secara online iaitu melalui sms.

Ia amat mudah kerana anda tidak perlu menyimpan stock kad top up, tapi sekadar memesannya secara online dan nombor handset pelanggan anda akan terisi mengikut jumlah yang dimahukan. Seterusnya, anda akan dapat komisyen daripada penjualan itu. Dengan sebegitu mudah, anda telah pun mula menjana wang melalui penjualan top up tersebut.

Bayangkan lagi, jika semua kawan-kawan anda hanya membeli top up daripada anda, sudah pasti anda dapat memperoleh pendapatan yang baik dari bulan ke bulan. Dan yang lebih menarik lagi, setelah anda konsisten dalam penjualan top up ini, anda akan lebih selesa dengan konsep perniagaan yang lebih luas.

Anda akan lebih faham apa itu perniagaan dan anda akan rasa lebih seronok untuk mencuba perniagaan lain yang lebih mencabar pada masa akan datang berpandukan pengalaman menjual top up ini.

Baiklah, jika anda sudah dapat gambaran bagaimana program ini berlangsung, kami perkenalkan organisasi yang mampu memberi ruang kepada anda untuk menjana pendapatan melalui penjualan top up; iaitu FlexireloadBiz!!

BannerFans.com

(Sila klik banner di atas untuk mengenali cara-cara menjadi agen jualan top up)

Rebutlah peluang julung-julung kali ini sebelum orang lain memulakannya dulu!!

P/S : Tiada yang mudah dalam hidup ini tanpa usaha yang jitu. Lakukan sesuatu untuk diri anda sendiri. Bermula kecil untuk mencapai kejayaan yang besar =)

2 comments:

emasputra on January 19, 2010 at 3:54 PM said...

Syabas Bro, muda2 sudah ada semangat keusahawanan, ada masa jemput ke blog saya untuk berkongsi idea...

semoga sukses...

Nizam Malek on January 19, 2010 at 4:26 PM said...

Thanks emasputra. Post ni khas untuk promote my customer business. I will visit your blog soon. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

 

Nizam Malek Blog. Copyright 2010 All Rights Reserved Revolution theme by Brian Gardner Ft Bloganol dot com | Distributed by Deluxe Templates

Create your free online surveys with SurveyMonkey , the world's leading questionnaire tool.