Sunday, December 20, 2009

Bowling~


Bowling adalah salah satu indoor game yang sesuai dimainkan bersama keluarga dan rakan2. Dengan suasana yg bersih dan selesa, permainan bowling kini semakin popular dan diminati ramai.

Bowling juga menjadi medan bagi sesetengah orang untuk melepaskan stress kerja. Ada yg membayangkan pin2 putih yg tersusun di hujung lane sebagai himpunan masalah yg dihadapi. Bola yg ada di tangan dihayun sekuat mgkn dengan perasaan ingin melanggar semua masalah2 yg timbul.

Mendengar bunyi bola menghentam pin2 dan melihat pin2 itu bersepai2 bagai menyaksikan masalah2 yg dihadapi dapat dipecahkan. Bila dapat strike, rasa amat puas sebab rasa masalah2 tu semua telah lenyap dr pandangan mata.

Wah, macam serius je analogi di atas. Ada yg main bowling sekadar suka2 untuk memenuhi masa lapang. Itu pun cukup baik sebagai riadah bagi mereka yg xmampu bersukan secara outdoor. Atau hari hujan?? =D

Berikut gambar saya sewaktu main bowling di Cineleisure The Curve, Damansara.
3 frames tanpa henti~
Nak main bowling pun kene fikir strategi, bukan main baling je.
Pilih bola. Ambik paling berat dan warna paling menarik. =D

Owh, tak dapat strike ka? Baling punya kuat.. =D
=P kali ni mesti dapat spare!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

 

Nizam Malek Blog. Copyright 2010 All Rights Reserved Revolution theme by Brian Gardner Ft Bloganol dot com | Distributed by Deluxe Templates

Create your free online surveys with SurveyMonkey , the world's leading questionnaire tool.